piątek, 26 lutego 2016

Nigdy Nie Jest Za Późno - songfic

No więc wreszcie jest to wyczekiwane "coś" (XD) na blogu, a że mam dobry humor, bo dzisiaj piątek, to dedykuję ten songfic moim (jedynym) czytelniczkom, więc Wika i Zrazik to dla was :*
I Wiki nie wcale nie musisz się bać XD.

Never Too Late by Three Days Grace


Właśnie wróciliśmy ze szpitala. To już drugi raz, gdy Jimmy próbował się zabić. Nie wiedziałem czemu... W końcu wydawało mi się, że jest szczęśliwy. Kiedy dotarliśmy do domu, bez namysłu wszedłem do pokoju, który aktualnie zajmował.
This world will never be
What I expected
And if I don't belong
Who would have guessed it
- Dlaczego? - spytałem przez łzy nie będąc w stanie nic więcej powiedzieć.
- Bo ten świat nigdy nie będzie taki jaki oczekiwałem. I jeśli przestanę do niego należeć, kto to zauważy?
I will not leave alone
Everything that I own
To make you feel like it's not too late
It's never too late
Nie mogłem już dłużej powstrzymywać łez, więc dałem im spokojnie opadać na błękitną pościel.
- Nie zostawię w spokoju wszystkiego co posiadam, żebyś poczuł, że nie jest za późno... Bo nigdy nie jest za późno, by być szczęśliwym!
Rozpłakałem się na dobre i nie hamując więcej swoich uczuć rzuciłem mu się na szyję.
Even if I say 
It'll be alright
Still I hear you say
You want to end your life
- Nawet jeśli mówię, że wszystko będzie dobrze, ciągle słyszę jak mówisz, że chcesz skończyć ze swoim życiem! A przecież ja Cię tak kocham!
Chwila... Czy ja mu właśnie wykrzyczałem co do niego czuję? Chciałem uciec, ale złapał mnie za rękę.
Now and again we try
To just stay alive
Maybe we'll turn it around
'Cause it's not too late
- Teraz znowu spróbujemy po prostu przeżyć. Może odwrócimy to wszystko, ponieważ nie jest za późno.
No one will never see
This side reflected
And if there's something wrong
Who would have guessed it
I nikt nigdy nie zobaczy tej odbitej strony. Nikogo nie pokocham tak jak Ciebie... Nigdy.
- Ale nawet jeżeli coś tu jest nie tak... Kto to zauważy? - powiedziałeś, a ja zadrżałem.
Odsunąłem się od Ciebie i chwilę patrzyłem Ci w oczy, tym samym przerażonym wzrokiem. Zupełnie jak wtedy, gdy Cię znalazłem... Tak samo jak wtedy.
And I have left alone
Everything that I own
To make you feel like
It's not too late
It's never too late
Patrząc tak na Ciebie, przypomniałem sobie ten moment. Kiedy leżałeś na zimnej posadzce w kałuży krwi, patrząc na mnie pustym wzrokiem.
Na moim zimnym policzku znów pojawiła się łza, czułem jak ocierasz ją swoją ciepłą dłonią, a ja znów wtuliłem się w Ciebie.
- I zostawiłem wszystko co posiadam, abyś poczuł, że nie jest za późno. Bo nigdy nie jest za późno.
The world we know
Won't come back
The time we've lost
Can't get back
The life we had
Won't be ours again
Świat, który znaliśmy nie wróci. Obiecuję Ci, że zrobię wszystko, żebyś był szczęśliwy. Chociaż czas, który straciliśmy nie zostanie nam zwrócony. Życie, które mieliśmy nie będzie nasze już więcej. Będzie lepsze, bo teraz jesteśmy razem.
Ten świat nigdy nie będzie taki jaki byśmy chcieli. Ale jeżeli przestałbyś do niego należeć, to właśnie ja bym to zauważył.
- Nie pozwolę Ci więcej robić takich głupot. Rozumiesz? - nie usłyszawszy odpowiedzi, zasnąłem wyczerpany.
_________________________________________________________________________________

Warto było Cię spotkać, aby się dowiedzieć, że istnieją takie oczy jak Twoje. - Janusz Leon Wiśniewski z książki "Bikini" 

(Zebrało mi się na cytaty XD)

I stało się! Powstał mój pierwszy songfic. Mam nadzieję, że się podobało.

3 komentarze:

  1. Normalnie popłakałam się ze wzruszenia <3 Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże... Szatanie... A what ever... Ale wiesz co... Myślałam, że to Ci wyjdzie dobrze...

    A wyszło jeszcze lepiej! - Pewnie znowu nie udało mi się Ciebie nastraszyć ;-; Ale no mniejsza no! Próbowałam przynajmniej! Pamiętaj o tym! Próbowałam! xD To jest piękne, cudowne, beatiful, fantastic i tak dalej i tak dalej xD Ale nie, teraz na prawdę, piszesz świetnie i powinnaś częściej pisać, bo się do tego naprawdę nadajesz miśka :* Dziękuję Ci za dedykację, ale teraz chyba będzie moja kolej... ;-; Znowu pisać coś na szybko, no masakra xD - Nie, no dobra. Tym razem się postaram bardziej xd Pozdrawiam, kocham i czekam na fejsie :3 ~ Zaspokojona ciekawością do songfica WIKA <3 ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny :* Aktualnie mam wenę, więc niedługo powinnam skończyć rozdział 6 <3
    Pozdrawiam i wracam do was na FB :*

    OdpowiedzUsuń