piątek, 13 maja 2016

Polsat Zaprasza na Wiadomości!

Uwaga! Uwaga!

Czas na...


Na wstępie znów chcę przeprosić, że nic nie dodaje, ale nie mam czasu. Niby po egzaminach miały być luzy, a tu UFO i nie mam kiedy spokojnie usiąść i napisać rozdział. W tym miesiącu też będę miała małe urwanie głowy ze składaniem papierów, potem zielona szkoła. Myślę, że nowy rozdział będzie za ok. 2 tygodnie, jeżeli uda mi się coś napisać to oczywiście wstawię, ale nic nie obiecuję.

Drugą sprawą jest to, iż postanowiłam założyć drugi blog. Dzięki mojej kochanej Wiki, przez którą cały dzień słuchałam Get Out Alive naszła mnie wena na napisanie czegoś innego. Będzie to historia chłopaka, który przez przypadek zawarł pakt z demonem. Mam już napisany pierwszy  rozdział, który nawiasem mówiąc powstał w 30 minut i wydaje mi się całkiem niezły. Główne postacie to Danny i Damon, ja chyba mam jakąś dziwną manię nadawania moim postacią imion zaczynających się na tą samą literę XD. Oczywiście nie będę zaniedbywać tego bloga, na obu będę zamieszczać rozdziały najszybciej jak to możliwe. Mam nadzieję, że zechcecie przeczytać moje nowe opowiadanie, i że się spodoba. Jak tylko założę blog dam wam link, będziecie mogli go znaleźć po prawej stronie pod listą czytelniczą.
Do Wiki: możesz czuć się współautorem tego opowiadania XD Szkoda, że ta wena przyszła o 11 w nocy.

Dziękuję za uwagę. Mam nadzieję, że nie rozczarowaliście się za bardzo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz